Mina behandlingar

Jag har behandlingar i :

 

Reiki healing 300 kr/timme

 

En avslappnande och renande behandling där jag sätter händerna på din kropp för att ge stöd, värme och samtidigt lösa upp och lokalisera blockeringar. Tar bort huvudvärk, muskelvärk etc. Mycket givande och harmonisk behandling.

 

Medial rådgivning 500 kr/timme

 

Jag har arbetat som medial rådgivare i över 20 år. Det har varit min huvudsakliga arbetsuppgift sedan början på 90-talet. Jag arbetar med hjälp av auran, handtydning och tarot. Konsultationen spelas in på band. Jag tar ofta upp karma och tidigare liv men absolut din nuvarande situation och livsuppgift. Se min hemsida danah.se

 

Zonterapi 300 kr/timme

 

I zonterapi lokaliserar jag dina obalanser i den fysiska kroppen. Speciellt de inre organen. Organen balanseras och du kommer att må bättre. Har botat ishias, magont, depression etc

 

 

 

Ansiktsbehandling 250 kr/timme

 

Ger ansiktet ett litet spa. Lyfter, lugnar och rengör din hud på djupet. Välkommen att pröva på en lyxbehandling med rengöring, peeling, mask och återfuktning för endast 250 kr (ordinarie pris 595 kr)

 

Microneedling

 

En föryngring av huden med små nålstick. Huden läker sig själv och kollagen från din egna hud tränger upp och gör en naturlig hudlyftning. För att få riktigt bra resultat går man 5-6 gånger men gärna mer. Det är för de som har akneärr, djupare linjer och rynkor, bristningar, pigmentfläckar och påsar under ögonen samt hamsterpåsar som är efter käklinjen. Jag börjar alltid med att rengöra huden så att den inte inte det kommer in orena partiklar ner i huden eftersom nålarna går ner ca 1-2 mm i huden. Avslutar behandlingen med ett underbart serum och aloevera gel för snabbare läkning. Huden är 95% mer mottaglig för näring efter en sådan behandling så serumer innehåller bara naturprodukter, vitaminer, mineraler och naturlig aloevera.

 

Varje behandling kostar 300 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0