HEJ! Välkommen till min blogg om andlig utveckling och insikt!

Jag heter Danah och arbetar som medial rådgivare sedan 20 år tillbaks. Jag har konsultationer i auratolkning, handtydning och tarotstjärna och jag tar emot i mitt hem och gör även hembesök.
Priser:
Medial rådgivning 500 kr/person i ca 1 timme du får det även inspelat på en CD-skiva så att du kan lyssna i lugn och ro när du kommer hem.
Jag arbetar även med Reikihealing. En djupt avslappnande behandling för kropp och själ. Har lindrat/botat huvudvärk, ishias, knäont och oro (depression). Kostar 300 kr/behandling
Zontearpi är en annan typ av healing där jag trycker under fötterna och berör på det viset dina inre organ. Stimulering av dem betyder att du kommer att rensa ut slaggprodukter ur de inre organen så att de kan läka sig själva. Bebhandlingen kostar 300 kr/tillfälle. Har lindrat urinvägsinfektion, magont och lungorna.
Jag tror att alla sjukdomar är på själslig nivå och jag speglar ofta upp i min klient varför just den personen har en underfunktion i det organet eller har just ont där etc. Det betyder att vi tillsammans kommer att lösa problem som finns eller har funnits i klientenst liv.
Du är välkommen att ringa till mig för mer information eller tidsbeställning på:
0739-19 56 56
eller skriva till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0